Monday 25 March 2013

Baby, I LOVE U..

Assalamualaikum..

Hai, baby yang comel sekalian. Dah mamam ke? Kalau belum sila jumpa mama anda dengan segera. Nanti kalau lapar menangis pulak. Risau mama anda nanti.hehehe...

Semenjak akhir-akhir ini kegilaan aku kepada baby semakin menjadi-jadi. Aku pun tak tahu kenapa. Bila tengok gambar baby dekat google image terasa tenang dan bahagia jer.. Terasa baby ini macam dan mendrem atau mak esahkan aku dalam diam. 

Jangan korang fikir negatif pulak. Takde perkara yang pelik berlaku dengan aku. Fitrah jadi perempuan minat tengok baby. Kalau ada perempuan atau wanita yang tak suka dengan baby mesti ada something wrong dekat perempuan tu. Tapi ada je perempuan tak suka baby. Macam aku pernah dengar cerita member aku, mak cik die tak suka budak-budak termasuk baby sekali lah. Dapat anak dari hasil perkahwinannya dengan suami, anak die terabai. Yang pelik pulak suami nye pulak suka sangat dengan budak-budak. Si isteri tak nak ada anak lagi, sampai si suami sanggup ambil anak angkat sebab ingin sangat nak anak. Ada jugak orang macam itu dalam dunia nie ye. Sabar sajalah....

Yes! Baby memang comel. Tak kira lah baby melayu ke, cina ke, india ke, orang putih ke, yang pasti semuanya comel. Bila mereka senyum, tidur, makan, gelak, kerut dahi, marah sekalipun tetap comel dan boleh membuatkan kita senyum. Lebih-lebih lagi kalau yang baru pandai nak berjalan tu, dengan bontot yang besar dengan pampers. Langkah satu dua lepas tu jatuh.. aduyai, geramnye. 

Kaum perempuan atau wanita di luar sana, korang rasa tak apa yang aku rasa. Rasa kegeraman terhadap baby yang comel nie. Kalau takde jugak perasaan tu.. korang tengok gambar-gambar di bawah.

titter syuka awk la...

woooooooo..
syayer tomey tak? tomey kan.. syayer tahu.. hehhe

aduh.. geramnya....
nk tumbok titter ke? titter tak tattut la..
syayer marah nie..

eeeeee... gerammmmnye !!

do you know me?

jom tido style ikan duyung

syedihnyer..

pipi die...

twins..
muhammad rayyan yang sedang tidur..

sangat nyenyak ye..
Afif Nawfal... rindu la wowo..

Afif Nawfal & Akil Ashraf
Danish Irfan & Afif... rindu nyer...

Bakti Arjuna Fitri

anak fynn jamal yang comel.

Ok.. dah puas tengok gambar baby? Ape perasaan korang? Geram tak.. geram tak? Rasa macam nak baby tak? Oppppssss... hehhe..

Baby adalah satu kurniaan Allah, bukan sampah yang di buang begitu sahaja. Hargai dan belai mereka dengan penuh kasih sayang. 

Thank you for reading this entry.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...